niedziela, 22 grudnia 2013

Czesc siemka ostatnio znowu nie miałem czasu pisać , bo tam zalatany jestem , to coś trzeba zrobic to z kimś się spotkać potem wieczorkiem wyjść gdzieś i nie ma czasu nawet posta napisac : c


Ojejku wczoraj sie dzialo balowali chłopaki normalnie .. Spontan na maksa , ogólnie zostałem namowiony do złych rzeczy czyli do picia alkoholu hahaha , kevin to twoja zasługa tak jest to on jest zły nie ja haha zabawne.. Przejeżdża po mnie Karol ja w dresach jade na miasto sobie na luziku spoko jest wygoda i wgl. A tu nagle dzwoni Kevinek, i co Deny pijemy dzisiaj proszę No stary !
A ja no kurcze jestem w dresach troche zmęczony i wgl . Wiadomo hahaha , ale namówił mnie . Wtedy pojechaliśmy do mnie ja sie przebrnąłem , następnie odstawić samochód Karola i do Mieszka pic . ,,wyszliśmy'' z Mieszka i do studni na patencie i tam to nie wiem dużo sie działo ogólnie kozacko . Ale i tak nudno hahaha :)



Dzisiaj rano wbija mama do pokoju o 11:00 i do mnie wstawaj do kościoła ostatnia niedziela przed świętami i w roku do kościoła juz na 12:00 . Ja spadłem z łóżka poszedłem sie wykąpać zjadłem no i pojechałem do šwiątyni naszej sie za was grzesznicy pomodlic troszeczkę :) Bóg powiedział , ze wybacza wam grzechy amen .


Teraz leże i jem jem jem jem i jeszcze leże hahah :) moze przespie sie godzinke i wyjdę do miasta co wy na to ? Hmmm ! Tak ! Cieżko będzie o jaaa . Wszystko  mnie boli po wczoraj strasznie .








Ide w kime obudźcie mnie za godzinę hahaha :)

czwartek, 19 grudnia 2013

Zamulamy

Siemanoo

Te dwa dni były masakryczne zero czasu , wczoraj trening dzisiaj szkoła .. nie mam wgl. czasuu.
Niestety ale zbliżają się moje wymarzone wolne , święta i oczywiście sylwester. Będę leniuchował odpoczywał i imprezował hahaha inaczej opierdaling , ale na blogu i na facebooku nie będę próżnował  nigdy !
Jutro wigilia klasowa chyba jak u każdego cieszę się , najem się auuuu ! fajna atmosfera lubię takie wydarzenia hahaha , święta święta tyle się na nie czekało a miną raz dwa.. w sumie jak zawsze . Nic dziwnego czekasz cały rok a to trwa niecały tydzień i koniec : c smuuuuuuuuuuuuuteczek .

Niestety nigdzie nie wyjeżdżam . Nie odwiedzę żadnego miasto przykro mi .. muszę posiedzieć trochę w moim kochanym Gorzówku <3 odpocznę w końcu , wszyscy myślą  , że to tak fajnie się jeździ nie nie to nie tak tyle godzin w aucie nogi bolą dupa o siedzenia boli , uszy od śpiewania Maćka również hhahah sorry : )

Teraz sobie siedzę oglądam na TVN jakiś film niby jakiś fajny uu zobaczymy .
Miały być zdjęcia niestety ktoś zapomniał już chyba 3 raz !! wkurzasz mnie ziom :)
aaa i głodny jestem ide zaraz spać nic mi się nie chce zmęczony życiem jestem ....


Plakaty są jeszcze dostępne jak by ktoś chciał z podpisem wiadomo poświęcę się :)
aaa i te ostatnio zamówione zapomniałem wysłać jutro bo teraz miałem za wiele na głowie bardzo przepraszam  :C 



Do jutraaa! może będzie nowe info więc czekać : D



DOBRANOC !


wtorek, 17 grudnia 2013

BAD

Dzien jak codzień ! 


Wstaje rano , mowie do siebie musisz dasz radę przeżyjesz jeszcze te 3 dni .... No i sie namówiłem hahah dałem radę a wy jak dajecie radę w szkole i ogólnie . Bo u mnie ogólnie to cieżko jest , szkoła mnie przytłacza obowiązki związane z blogiem , fejsem , i tym wszystkim masakra :x cieżko , ale bywa :) 

To był taki wstęp a co dzisiaj sie działo ? Hmmm w sumie nic ciekawego Deny był w szkole do  14 następnie z niej wyszedł i poszedł gdzie ? Na MC  bo te ciolki tam były nie bd wymieniał bo troche przypal haha :) . Pogadali pogadali i pojechałem z Maćkiem i Kubą odwieźli mnie do domu i tak siedze sobie sam .. Juz leże  i jest git , powtarzam niemiecki bo mam jutro kartkówke i sprawdzian jejku pani nas zamęczy : c  mózg paruje :// potrzebuje snu :) 




Wiec ide sobie spac , zdjeć wiele nie mam ponieważ ktos obiecał , ze przywieze mi moje zdjęcia i powtarzałem mu to kilka razy ,,potrzebuje moje zdjęcia na bloga zgraj na pena i mi daj '' ale to chyba nie dotarło okej spoko jutro se pogadamy ! 
  

Słaba notka ale nie mam siły nie mysle teraz :) 



DOBRANOC ! 

poniedziałek, 16 grudnia 2013

WAWALÓDŹ !!!!

WEEKEND 

Kolejny weekend w aucie ... :  P



No cóż kolejny weekend spędzony w aucie praktycznie .. ale nie było aż tak źle  :D
Podróż zaczęła się o 7 rano jak wyjechaliśmy z Gorzowa ... ta o 7 hahah to ja dopiero  wstałem , wiadomo na Denego się czeka : ) . Wyjazd odbył się gdzieś o 8 póki się ogarnęliśmy .. dalismy radę :!


Teraz ŁÓDŹ !
Droga była zjabi... ,  szybko mi zleciało , może dlatego bo spałem prawie cała hahahahah nie miałem siły bo w piatek trochę się zmęczyłem ogólnie mówiąc :o
Nawet nie wiem ile czasu jechaliśmy , ale to nie istotne .. ważne , ze dojechaliśmy prawda ??
Drugi raz byłem w Łodzi jak narazie podoba mi się to miasto i wiadomo manufaktura <333333 piękny obiekt chcę taki  w Gorzowie sam wybuduje kiedyś.. :) 
Przechodząc do najważniejszego do was bo po co ja nawalam tyle kilosów? dla was! , po co się  nie wysypiam ? dla was! , dlaczego nie śpię w swoim łóżeczku? dla was! i tak dalej można wymieniać ...! Dziękuję  , że przyszliście miło mi było , że was tylu zobaczyłem mili z was ludzie hahah oprowadziliście mnie po manu daliście mi wiele frajdy było super dzięki wielkie <3. Spędziliśmy razem około 1;30 h wiem , że to za mało , ale musiałem się  spieszyć do Wawy  :c

WaWa ! 
Zawitaliśmy w stolicy około 18:00 . Od razu pojechaliśmy do hotelu się rozpakować , ogarnąć , wykąpać itd. itp. ..  :D
Już czyści i gotowi wyruszyliśmy do klubu proxima , a po co  ? Na koncert młodego !!!
Na koncercie była moc , to co wyprawia Dawid z publicznością to jest dopiero sztuka 50 osób , które zemdlało musiały być pod wrażeniem co? hahahaha masakra .. :) a ja mądry chciałem się poczuć jak wy i poszedłem też pod scenę , sam prawie padłem hahaha duszno setki osób wokół ciebie to jest coś nie dziwię się tym dziewczyną totalna miazga ! Na koncercie spotkałem parę znajomych twarzy miło było pogadać i w ogóle te sprawy : D 

Po koncercie pojechaliśmy coś zjeść wypić i do hotelu spaaaaać . 

WaWa 2 dzień !
Jasne tak się wyspałem ... kilka godzin snu , szybkie śniadanie o 13 na mieście  i do złotych na spotkanko z wami .
Spóźniłem się to fakt uroki Warszawy i jej zatłoczone ulice w godzinach szczytu .. :c w końcu dojechaliśmy . Na parkingu szybko wybiegłem z auta i pobiegłem do was na górę nie chciałem , żebyście tyle na mnie czekali smutneee .. ! oczywiście standard pomyliłem schody na górę , ale to nic . wbijam se na luzie i co stoją czekają ładnie miło mi się zrobiło , że nie poszliście sobie albo coś . Chociaż doszły mnie słuchy , że nie wszyscy zostali no co poradzisz wasz wybór prawda  ? 
Byłem tak zmęczony , że powiedziałem aby wszyscy usiedli wiadomo wygodniej na ziemi czy nie nie ważne haha .
Pogadaliśmy było spoko dzięki wielkie <3

Wyjazd !
17:00 co około tego zebraliśmy się i czas wyruszać . Szybkie zakupy picie żarcie itp. i do furyy jakoż Daniel był bardzo zmęczony oczywiście co odleciał w krainę snu na około kilka godzin miło było tylko teraz tak mnie plecy bolą straszne : o
Powiem nie lubię wyjeżdżać z Warszawy coś w niej jest takiego .. nie wiem mniejsza coś fajnego i tyle hahah :D

Dziś !
Nie wyspany jak zawsze , bez życia zerooooooooooooooooooooooooo : /
Zamuła trzeba się uczyć .. 

To tyle na dziś dzięki wielkie jeszcze raz ludziom , którzy byli na spotkaniach . Teraz czekają nas inne miasta . POZDRO !!! 




foteczki z wyjazdu ładujemy !
FANPAGE
PLAKACIKI

wtorek, 10 grudnia 2013

Już są !

Cześć nowa wiadomość plakaty ruszyły do sprzedaży w końcu jest moc . Strasznie się cieszę  , że w końcu coś udało się zrobić, Cena nie jest mam nadzieję jakaś wysoka .. te pieniądze i tak wydam na spotkania z wami na bloga i pozwoli to rozwinąć bardziej moja  ,,karierę'' . Bo serio chce się z wami spotykać i poszerzać kontakty mam nadzieję , że  wam się podoba i będziecie go kupować !!! < 3



Już w sobotę odwiedzę Łódź tak jest tak długo oczekiwałem żeby odwiedzić to miasto. Strasznie się cieszę i mam nadzieję , że będzie jak najwięcej wyjazdów. Spotkanie odbędzie się w manufakturze pod pizzą HUT !! Kto będzie pisać <3

Na temat Warszawy wiadomości już jutro !!!! TAK WAWA też będzie moc !!!


poniedziałek, 9 grudnia 2013

Cześć Miśki !!

W ten weekend było megaaa zaliczyliśmy Poznań i Wrocław teraz dokładniej !

Piątek 10;00 Maciek wpada po mnie i wyruszamy razem z Kubą i Grzesiem w trasę około 130 km bo tyle mamy do Poznania . Droga było okropna wiatr, śnieg , deszcz wszystko na raz jak na złość . Strasznie nam to utrudniło podróż , ale daliśmy rade kto jak nie my !! po jakichś 2,5 h dotarliśmy do ukochanego Poznania . Przywitał nas masakryczny śnieg , ale to nic od razu pojechaliśmy do mieszkania , które udostępniła nam nasz kochana Hania siostra Kuby , której bardzo dziękujemy hahaha ! Rozpakowaliśmy ciuchy szybka kąpiel ogar i pod klub . Pod klubem zastaliśmy tłumy , lecz pogoda nie dała nam warunków do dłuższego spotkania ponieważ po 2 minutach na dworze wyglądało się jak bałwan a ja jestem do tego jeszcze chory więc nie chciałem całkiem się rozłożyć. Po jakiejś godzinie z wami na dworze i w małym centrum handlowym  obok nawet nie wiem czy to było centrum handlowe , ale mniejsza z tym mozna było zjeść pizzę !
Wbiliśmy do Dawida chwila przygotowań i młody dał koncert była moc jestem dumny z niego !!
Po koncercie zmyliśmy się do domku razem z dziewczynami bo nie było warunków by wyjść na miasto :c
Ale to dobrze w sumie po chillowaliśmy na chacie i spaciu .

A wiecie dlaczego bo następnego dnia mieliśmy zawitać Wrocław !!
8:00 rano słyszę tylko DENY wstawaj zaraz wyjeżdżamy myślę o nie tylko nie to błagam kolejne godziny w samochodzie hahah to jest straszne .
Do Wrocławia droga była prawie perfekcyjna tylko wiał wiatr nic więcej  na całe szczęście : D. 
O 13 byliśmy już we WROCKU . W końcu spotkałem Grecką WARIATKE ! i mojego ochroniarza ŁOWIŚ mistrz !!!!!!!!!!!
Pogadalismy , zrobiliśmy sobie parę fotek , długo nie wytrzymałem bo złapała mnie gastrówa i trzeba było zaliczyć MC . Po ostrym żarciu czas na shopping hahah polecieliśmy do najbliższej galerii . Miało to nam zająć chwileczkę ... skończyło się jak zawsze 2h minimum haha !
Po tym szybko pogadać i spotakć się z kwiatem i o 19:00 wyjechaliśmy .

Powrót do Poznania był najlepszy DENY piosenkarz  spiewał całą drogę . ! 
 Jak już wróciliśmy do domu na szybki prysznic ogar i jak przysłowie mówi Poznań miasto doznań więc wyruszyliśmy na rynek . Zaliczyliśmy wszystkie pijalnie bary i co się dało .. ! :) 
Zakończyło się tak , że pojechaliśmy do Oli i skończyliśmy tam naszą zabawę ..




 Zaliczam ten weekend do prawię najlepszych , strasznie się wybawiłem dzięki wam , że byliście  zemną
i będziecie nadal !!!


Dzisiaj niespodziewana sesja zdjęciowa na spontanie w sumie , ale strasznie mi się podobała i wiem , że będzie ich więcej : ) !!! ma jak narazie tylko 2 , ale jutro będą wszystkie mam taką nadzieję.
                                             

                                                          A to przedsmak reszty zdjęć ! 
 

środa, 4 grudnia 2013

Czeeeeeść 

Znowu zaniedbuje swojego bloga , ale to przez szkołę i treningi no i parę innych rzeczy wielkie sorki dzisiaj tylko notka bo zdjecia nie mam w sumie walne samojebe z kamerki żeby było cn : )
Teraz właśnie zdycham nie mogę się ruszać trener nas chce wykończyć ledwo piszę ...


A teraz odnośnie weekendu szykuje się niezła podróż i dobry melanż !!!!!!
Mam nadzieję , że się spotkamy ma was być jak najwięcej czaicie , bo jak nie to Daniel będzie zły hahha żarcik :)
Liczę na Poznań , w którym mamy się spotkać o 15;30 przed eskulap w piątek będzie moc , będziemy cykać fociry wiadomo , najlepiej piszcie na facebooku o wydarzeniu , które to się odbędzie wiadomka : D

A w sobotę zawitamy we Wrocławiu długo oczekiwanym prze zemnie ogodzinie 13 na skwerze obrońców westreplatte na was też liczę i mam nadzieję  , że będzie was dużoooooo <3 !!

Dzisiaj króciutko bo zaraz zasnę przed lapkiem jutro jeszcze szkoła masakra jak można tak gnębić nauką serio tak mi się już nic nie chce , rzucam szkołę zostaję ninja to by było najlepsze wyjście , ale co poradzisz taki los biednego ucznia hahaha , a wszystko zawdzięczam naszej pani głównej zarządzającej szkołą .... bo my musimy trzymać poziom hahhahahah , a jej w szkole nie ma nigdy a jak wpadnie to tylko na chwileczkę i do domciu ahhaha najlepiej .. 
Strach pomyśleć co będzie się działo dalej ,  ale żyjmy chwilą i nie przejmujmy się dopiero jak będziemy zagrożeni z połowy przedmiotów wtedy czas się ogarniać a jak narazie jest okejj hahahahha dlatego jade sobie do Wrocka i sobie jadę do Poznania hhahah!


Zdjęcia jutro będą , ale nie na plakaty , które miały byc już w piątek lecz nie ma czasu ich jak narazie zrobić :c postaramy się to nadrobić format plakatu będzie A3 taki wielki DENY na ścianie beka co hahah <3



IDĘ SPAĆ DOBRANOC MORDKI !



poniedziałek, 2 grudnia 2013

To jest ważne ej !

Ważne to jest dla mnie wiesz ? 

Siemano siemano dzisiaj ważny dzień wiecie co ! podpisałem kontrakt ... takk kontrakt i już od jutra zaczynam ciężką pracę - specjalnie dla was , będę miał sesję zdjęciową a za kilka dni mam nadzieję , że udostępnię już plakaty zapooowiada się gruboo . Pracujemy nad dużym projektem chociaż nadal jest to lekka tajemnica . Postaram się pracować jak najszybciej i jak najlepiej będę bardziej dostępny i mobilny więc jest się z czego cieszyć : )) 
Ja osobiście bardzo się cieszę bo to może być moja szansa , muszę ją wykorzystać i mam nadzieję  , że mi w tym pomożecie haha wiadomo <3 
Pisząc tego bloga wiem , że w tym momencie powstaje tyle hejterów ... którzy zaraz zaczną działać .
Szczerze wali mnie to wiem kim jestem i co sobą reprezentuję , a jeżeli komuś się to nie podoba to ma wielki problem .. hahah dobra dobra .
Jestem strasznie zmęczony po treningu bo nasz trener nie odpuszcza i sprawia , że wydzielam z siebie litry potu , ale warto KOCHAM TO ! 
Aaaa urwę rąbka tajemnicy Wrocek i Poznań możecie się szykować nic więcej haha !!!!!

A co do andrzejek to było dobrze hahahah ! stary kredens na wziął pod swój dach i oczywiście z restauracji zrobiliśmy klub hahahah balet musiał być , ale kulturka jest  :) wiadomo !


BĘDZIE BAAAANG ! 


Dobranoc , idę spać !

+fotki już niedługo !