WixaWixaWixaWixaWixaWixa!
Witam hahaha , jak się czujecie ? Bo ja lekko nie mam mocy :)
Wczoraj odkręciliśmy w chujjj , z chłopakami i DOMINIKĄ , która się przyznała , że też czyta mojego bloga hahahah mam cię pamiętam wszystko, dobrze co ! : ). Byliśmy w nowo otwartym klubie w Gorzowie , muszę przyznać jeden z najlepszych w jakich byłem : ooo , jak na takie miasto na prawdę zaskakuje !! Był DJ FAFAQ , który zajebiście grał megaaa wytańczyłem się za wszelkie czasy oby więcej takich wieczorów ,,męskich wieczorów'' jak to się mówi beka.! Aloha zawsze do końca o 4 nad ranem wyszliśmy poszliśmy zjeść i do domciu w sumie to zamknięty kebs był no to nie zjedliśmy hahaha :c
Dzisiaj rano budzę się 8;30 otwieram oczy i tylko myślę o nie tylko nie to tak mnie łeb trzaskał , aż musiałem sprawdzić czy jest na miejscu i dalej w kime hahahah .Budzę się po 10 zamuł w łóżku do 13 kąpiel jedzonko i dopiero jest okej ..! Teraz sobie czekam na Maćka musimy obgadać nasze biznesy, już niedługo pojawią się nowości wgl. nikt tego się nie spodziewa i bardzo dobrze mam nadzieję , że wam się spodoba !






